Breakdance . . .

Posted by Fikri Hassan Binabad Tuesday, September 1, 2009

punye le lama tak update menatang ni, sampai lupe username blog haku ni... isk isk isk... manusia mudah lupa...

citer tentang lupa... mahathir pernah cakap dulu, Melayu mudah lupa... diorang lupa ke yang diorang tu asal dari indonesia?? haha... hape kate aku start balik blog ni dengan cite pasal Malaysia - indonesia? hurmm.. pada haku mende ni simple jek.. bak kata orang2 putih... "Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience."

susah berdebat dengan orang banyak pengalaman ni... abis dakwat printer diorang berdebat dalam "KOMPAS"... kering air liur presenter rancangan "SILET" cite pasal tarian yang haku pun tak pernah dengar seumur hidup aku... baik aku layan breakdance yang kononye menurut orang-orang zaman dahulu dicipta oleh sultan Perak sewaktu die menyanyikan lagu Terang Bulan... hahahahha... tak nak claim breakdance ke???

sempena bulan puasa ni... aku hambik sket nasihat imam ghazali pasal dengki...

....tidak ada gunanyalah menghabiskan waktu untuk membenci kenikmatan yang ada pada seseorang, padahal orang lain itu tidak menghendaki hilangnya kenikmatan yang ada pada dirinya. Dan dengki adalah jiwa yang jelek yang harus dibasmi...

orang yang dengki ni plak, biasanya sombong.... tentang sombong plak, ghazali cakap...

... dan buat mengobati kesombongan orang yang sedang berkuasa atau kuat maka orang itu harus memikirkan pada keadaan orang-orang dari Bani 'Ad yang telah punah...

ape ape pun... aku tak peduli pun batik tu dari mane... yang penting aku jual batik indonesia kat orang Malaysia... dapat duit oooo...

Selamat berpuasa untuk semua orang di dunia ini...

5 comments

  1. Anonymous Said,

    setuju bro, tiap kali aku balik or on da way nak pi warkop, ade je suare mamat-mamat syaitan memaki hamun. tak kisah kalo nak klaim malaysia mencuri budaya. ko da buat pilihanraya. da ade menteri and presiden. serahkan je la masalah ni pada yang lebih layak. setel care profesional. buat mereka yang berhati syaitan tu, lebih baik uruskan diri sendiri dulu. kalo kencing main buang tepi longkang bukan di toilet. tak payah nak klaim ko tu bangsa yang berbudaya lagi. sampah dibuang merata-rata. aku tak paham dengan golongan yang mcm ni. sekian. WE ARE AGAINST ANTI_FOOTBALL!!

    Posted on September 1, 2009 at 8:53 PM

     
  2. ape hubungan anti football dengan topik aku ni?? haha...

    btw... aku tulis mende ni bukan untuk anti indonesia... orang indonesia pun tak salah gak... kerana nila bernama media yang setitik... rosak susu sebelanga...

    pape pun kita terhutang budi gak ngan bangsa indonesia ni... dosen2 tu sume orang indonesia gak... tanpa mereka... siapalah kita ni??? hehe...

    Posted on September 1, 2009 at 9:26 PM

     
  3. carzpariz Said,

    aku rasa ko ni leh jadik pemimpinla.. amacam ada kaitan tak??

    Posted on September 2, 2009 at 12:51 AM

     
  4. haha.. nanti aku masuk bertanding next pemilu... anyway, aku amik template orang indonesia, kira ciplak gak ek?? haha...

    Posted on September 2, 2009 at 1:06 AM

     
  5. Anonymous Said,

    anti-football tu kempen aku la.. hehehe

    Posted on September 2, 2009 at 12:44 PM

     

Post a Comment


Jom Jiwang.ORG

Comments

Recent

BREAKDANCE . . .

Posted by Fikri Binabad
09-01-09

Jin Mata Buta

Posted by Fikri Binabad
05-17-09

JT THE GENTLEMAN

Copied by Fikri Binabad
05-07-09

OBESarITI

Posted by Fikri Binabad
05-07-09

Dulu & Sekarang

Posted by Hassan Seylan 'Abad
11-03-08